среда, 14. јануар 2015.

Zimski favoriti/Winter favorites

Moj prvi post/My first post

Zdravo svima, ovo je moj prvi post. Veoma sam uzbuđena što sam konačno napravila blog. 
Ja obožavam šminku, tako da ću na svom blogu pisati o istoj. Takođe i o preparatima za kosu, za negu lica, dakle neću samo pisati o dekorativnoj kozmetici. Hvaliću proizvode koji mi se budu dopali, ali ću i kritikovati one koji mi se ne budu svideli, i biću jako stroga. :) Volela bih da mi svoje utiske, i mišljenja o proizvodima prenesete, jer želim da razmenjujemo iskustva. Post ću ubacivati jednom nedeljno za sada. Osećajte se slobodno da mi pišete, i to je sve što imam da vam kažem. Da ne dužim više, bacimo se na post.

Hello everybody, this is my first post. I'm soooo excited that I finally created my own blog.
I am a make up lover, so my blog will be all about make up and beauty stuff. 
I will praise products that I liked, but on the other side, I'll be really harsh to the products that disappointed me. I would really appreciate if you guys share with me your experiences and opinion on certain products. Once a week I will be posting, for now. Feel free to comment, and that's pretty much what I wanted to say to you guys. Let's start :)



Ja obožavam jake parfeme, neutralno-braonkastu šminku na očima, karmine u boji kože ili tamne bordo-ljubičaste (boja šljive). Neke stvari se nikada ne promene. :) To je prosto nešto što se meni lično dopada, i sa čime se ja najlepše osećam. Nikada mi ih nije dosta i stalno nove kupujem.
Usne su mi dosta suve, a ruke katastrofa suve zimi, tokom godine su normalne, ali zimi polude, tako da bez hidratantne kreme i balzama za usne ne idem nigde. 
Ovo su moji zimski favoriti, koje volim da koristim i kada nije zima, da se razumemo. :)

I personally like strong fragrances, neutral eye make up, plum-vampy lips OR nude lips. That's just something that I always liked. Some things will never change :)  I can't get enough of them.
In a winter time, good moisturizing hand cream and a super moisturizing lip butter is a must for me. My hands are dry only in a winter time, that's not a big deal, most of us have that problem. BUT my lips are really dry, so good moisturizing lip balm and I are best friends.
These products are my winter favorites, although I love using them not just in a winter time.


Versace Crystal Noir eau de toilette 90ml (This is a winter scent in my opinion)
Versace Crystal Noir toaletna voda 90ml (Pravi zimski miris, po mom mišljenju)


Deborah Milano "Secrets of the smokey eye" eyeshadow palette in 02 Nude beige
(Natural eyeshadow palette, and I think this is Limited edition, I'm not sure)
Deborah Milano "Secrets of the smokey eye" paleta senki za oči u boji 02 Nude beige
(Neutralna paletica, mislim da je ova paleta limitirano izdanje, ali nisam sigurna)



Anastasia Beverly Hills Brow powder duo in the shade Medium brown
Anastasia Beverly Hills senke za popunjavanje obrva u boji Medium brown 


L'occitane dry skin hand cream 20% shea butter
L'occitane krema za suve ruke sa 20% shea putera


YSL Rouge Volupte in the shade 112 Spellbinding violet 
YSL Rouge Volupte karmin u boji 112 Spellbinding violet 

The body shop lip balm Vanilla Brulee (this lip balm was limited edition)
The body shop balzam za usne Vanilla Brulee (limitirano izdanje)

U nekom od sledećih post-ova ću vam pisati o ovim proizvodima pojedinačno i opširnije, swatchevi će takođe biti tu.
Nadam se da vam se post dopao. Da li ste vi probali neke od ovih proizvoda?
Hvala na čitanju :) XoXo

I will be doing a review and swatch post for each of these products soon.
Hope you liked it. Have you tried some of these products, and what do you think?
XoXo

6 коментара:

  1. Ah ova paletica je predivna, nisam mogla da se odlucim kada sam ih ugledala u liliju. Uzela sam ljubicastu,teska srca sam se odlucila. Imam jedno pitanje, koliko je kostao TBS balzam? Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, sve cetiri paletice su prelepe, da sam normalna mozda bih i uzela neku drugu koja nije neutralna :)
      Balzam je kostao 7 €, ne znam da li ga vise ima, posto je bio LE za Novu godinu ili Bozic, ne znam tacno.

      Избриши
  2. Kaaarmiiiinnn! Divotica je pakovanje divotica je boja karmina uradi posebnu recenziju za njega.bas volim kada posetim neki blog na kome cu da visim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma YSL ima najlepsa pakovanja, u planu mi je da uradim recenziju, bice uskoro.
      Haha bas mi je drago :)

      Избриши
  3. Kakva je ova paletica?uradi recenziju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super joj je pigmentacija, Deborah ima odlicne senkice i rumenila. Hocu,u nekom od narednih postova ;)

      Избриши